« لباس انتظار!زن و سیاست در جامعه منتظر »

دشمن در کمین است!!!؟؟

نوشته شده توسطفتاحي 31ام خرداد, 1394

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از راه های مؤثر دشمنان برای سلطه بر کشورهای اسلامی، تسلط فرهنگی است که دشمن از تمامی ابزارهای خود برای تخلیة فکری و فرهنگی جامعه، خصوصاً جوانان بهره می جوید.
یکی از اهداف دشمن، مبارزه با فرهنگ انتظار می باشد؛ چرا که به تأثیر آن بر افکار، عقاید و رفتار مردم پی برده است.
هم اکنون دشمن با حربه های مختلف درصدد مبارزه با اسلام برآمده و به علت تأثیر شگرف اعتقاد مهدوی، به مبارزة اساسی با این تفکر در سطح جهانی پرداخته و تا کنون بیش از پانصد اثر اعم از:

فیلم، نمایش نامه، آهنگ و داستان برای تحریف پیش گویی های نوستر آداموس در ارائه چهرة وحشتناک از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و جنگ افروزی ایشان ارائه شده است؛ در حالی که روایات اسلام، بیان گر ایجاد وحدت کلمه در سایة ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد.
امام (علیه السلام) در تأویل آیه (و قاتلوهم حتی لا تکون فتنة و یکون الدین کلّه لله ) می فرماید: امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مبارزه می کند، تا وقتی که اختلاف از بین ملل و ادیان برداشته شود و تمامی دین، یک کلمه گردد.

هم اکنون تأثیرات تهاجم فرهنگی دشمن در جوامع اسلامی مشهود است و دشمن از راه های گوناگون به خصوص رسانه های ارتباطی از قبیل: ماهواره، اینترنت، فیلم ها و نوارهای مبتذل و … درصدد تخریب فرهنگ اسلامی برآمده و بیشترین اهداف دشمن بر روی زنان و جوانان متمرکز شده است؛ چرا که دشمن به خوبی دریافته که بهترین راه برای دست یابی به اهداف شوم خود، تخریب زیرساخت ها و بنیان های زیرین جامعه است که شامل جوانان و زنان جامعه می باشد. تأثیر تهاجم فرهنگی در این روایت رسول اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) مشاهده می شود که ضمن هشدار به امت خود در آخرالزمان می فرماید:

«حال شما چگونه خواهد بود، زمانی که زنان شما فاسد شوند و جوانان شما به فسق و جور گرایند و شما امر به معروف و نهی از منکر ننمایید.»

به پیامبر (صل الله علیه و آله و سلم )گفته شد: ای رسول خدا (صل الله علیه و آله و سلم) آیا چنین خواهد شد؟ فرمود: آری و بدتر از این خواهد شد! حال شما چگونه خواهد بود، زمانی که شما معروف را منکر، و منکر را معروف پندارید؟»


منبع: اسماعیل شفیعی سروستانی، غرب و آخرالزمان، ماهنامه موعود، ش62؛محمدباقر مجلسی، بحارالانوار، ج53


فرم در حال بارگذاری ...