« حرام شرعی،شیعه انگلیسیحواسمان به شیطان باشد که ... »

حالا نوبت ماست...

نوشته شده توسطفتاحي 1ام آذر, 1393


 

 

 

 


امام حسین (علیه السلام) در شب عاشورا اصحاب و یاران خود را در خیمه ای جمع کردند و با آنان اتمام حجت نموده و فرمودند: ( یاران با وفا، خدا را با بهترین ستایش ها، ستایش می کنم و بر نعمت های آشکار ونهان اوسپاس می گویم. بارخدایا! من تورا سپاس می گویم که ما را به نبوت و رسالت گرامی داشتی ، و قرآن رابه ما آموختی و در دین به ما بینش عطا فرمودی وگوش وچشم و دل “آگاه وبیدار” به ما مرحمت فرمودی .خداوندا ما را از سپاسگزاران قرار بده .پس از حمد و ستایش پروردگار من یارانی با وفا تر و نیکو تر از یاران خود نمی دانم و خاندانی خود گذشته تر و مهربان تر از خاندان خود نمی شناسم ,خداوند از جانب من پاداش نیکی به شما عنایت فرماید. آگاه باشید بی گمان روزی از روز ها از آن ما خواهد بود . بدانید من به شما اجازه دادم که آزاد باشید وهمه ی شما باز گردید. مرا هیچ حقی بر شما نیست اینک شب بر شما پرده افکنده است،از آن چونان شتر راهروان استفاده کنید و به دیارتان بروید .)

قابل تآمل است که یاران امام حسین (علیه السلام) چگونه اورا یاری کر دند و حال نوبت ماست که با ترویج فرهنگ عاشورا با استفاده از رسانه و شبکه های اجتماعی قدم در راه مولایمان برداریم .
امام خمینی (رحمه الله علیه)می فرمایند :(ماه محرم برای مذهب تشیع ماهی است که پیروزی در متن فداکاری وخون بدست آمده است .)
امروز این پیروزی را باید در رسانه ها به صورت همه جانبه ترویج کرد اما پیش از آن بهتر است آگاهی از تهاجم فرهنگی غرب داشته باشیم تا راه را گم نکنیم وبدانیم رسانه اگر درست تبلیغات نکند ضررش چندین برابر منفعتش خواهد بود .
امام خمینی (رحمه الله علیه) می فرمایند: (امروز مخالفت همه جانبه ی ابر قدرت هاست با این ملت در همه ی مظاهراسلامی اش وما باید بیدار باشیم .تبلیغات این ها برای ما ضررش بیشتر از جنگهاست؛ ساده نباید برخورد کرد با این تبلیغات)!!


فرم در حال بارگذاری ...