« آفتي براي ارادهزن انسان است!!؟؟ »

علامات آخرالزمان دردین یهود

نوشته شده توسطفتاحي 2ام شهریور, 1394

7سال پیش از آمدن منجی  در 5سال اول:

1-خشکسالی سال اول بارندگی کم و منجر به خشکسالی می شود.

سال دوم و سوم قحطی شدید و عده ای از بین خواهند رفت سال چهارم دوباره نعمت نازل خواهد شد ولی نه به اندازه ای که مردم سیر شوند و گرفتاری کاملا برطرف شود.

سال پنجم :فراوانی نعمت و نعمت  به حدوفور است .


2- بیماری های مهلک و بی درمان :

مثل وبا ،یرقان و امثال آن

3- آفت و آب و هوای بد در نتیجه از بین رفتن ، کشاورزی و محصولات باغ ها (هجوم ملخ ها به مزارع و باغ ها)

4- ویرانی و خرابی شهرها:

زمین مصر را در میان زمین های ویران، خواهم ساخت و شهرهایش در میان شهرهای مخروب مدت چهل سال خراب خواهد ماند و مصریان در میان امت ها پراکنده و در میان شهرها کشورها متفرق خواهم ساخت .در سال 4291 از آفرینش ،جهان ویران خواهد شد بخشی به واسطه جنگ وبین نهنگ های عظیم دریایی و بخشی به واسطه جنگ های گوگ و ماگوگ و آن وقت ایام ماشیح پیش خواهد امد و ذات قدوس متبارک ،جهان خود را از نو نخواهد ساخت مگر بعد از گذشت هفت هزار سال..

 

 

 

نظر از: کتابسرای خاتم [بازدید کننده]
کتابسرای خاتم

در میان کتب تالیفی علم نحو برخی به طور مفصل و بعضی به صورت مختصر و مفید نوشته شده ، اما هر کدام از جهاتی مزایایی در بر دارد و از جهتی نقصان و کمبود ، چرا که گاهی به برخی مسائل علم نحو به صورت مفصل پرداخته شده و بعضی از آن مغفول مانده و یا کمتر به آن توجه شده ، همانند اینکه کتاب النهجه المرضیه سیوطی اهم مسائل علم نحو را در بر داشته ولی برخی مسائل علم نحو در آن بررسی نشده است لذا طلاب و دانشجویان رشته ادبیات عرب با کتاب مغنی الادیب ابن هشام رفع این نقیصه مینمایندمهمترین مزیت کتاب حاضر ( علوم العربیه نحو ) تالیف دانشمند محقق سید هاشم حسینی طهرانی ، اینست که به صورت کامل و مفید مباحث لازم علم نحو را جمع آوری نموده که باعث میگردد کتاب به صورت دایره المعارفی از علم نحو همیشه مورد استفاده طلاب و پژوهشگران قرار گیرد . مولف برای شاهد مثالها از آیات و روایات و یا اشعار با محتوای مناسب استفاده نموده است.کتاب به زبان عربی بسیار روان نگاشته شده . (جهت اطلاع : 880 صفحه – قیمت 375000 ریال ) . اصفهان – کتابسرای خاتم -03132236739 – 09133062935 – www.posteketab.blogfa.com

1394/08/19 @ 10:56
نظر از: مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان [عضو] 

با سلام جالب بود. موفق باشید.
سلام خیلی ممنون

1394/06/02 @ 19:02


فرم در حال بارگذاری ...