موضوع: "ترفند های دشمن و راه مقابله با آن"

شمشیر ذولفقار علوی علیه باطل...

نوشته شده توسطفتاحي 1ام آذر, 1393

 

 

 

 

 

 

 

دشمن سعی می کند جلوی تبلیغات صحیح را بگیرد …ما چه کنیم ؟؟
ما و شما، وارث و امانتدار حقیقت تاریخی عاشورا هستیم ، یعنی امروز کسانی که مایلند ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس و یک شرح واقعه بشنوند می خواهند از زبان علما و روحانیون بشنوند…!!
اگر یک روزی این طلاب جوان توانسته اند ماجرای عاشورا را همچون حربه ای علیه تاریکی های متراکم حاکم بر فضای زندگی همه بشر بکار بگیرند، چرا نباید منتظر بود که در هر زمانی مبلغین بتوانند شمشیر حق و ذو الفقار علوی را علیه هر باطلی در دست بگیرند.

تجهیزدستگاه های تبلیغاتی درکمرنگ کردن عاشورا

نوشته شده توسطفتاحي 30ام آبان, 1393

 

 

 

 

 

 

 

 

دشمن سعی میکند یاد شهدا و … را از بین ببرد و شهادت را کم رنگ کند. اگر بازماندگان شهدا و صاحبان اصلی، درحوادث گوناگون از قبیل شهادت حسین بن علی (علیه السلام) در روز عاشورا به حفظ یاد و آثار شهادت کمر نبندند، نسل های بعد، از دستاورد شهادت استفاده زیادی نخواهند برد. خداوند شهید را در همین دنیا زنده نگه می دارد و شهید به طور قطعی در تاریخ و یاد مردم ماندگار است، اما ابزار طبیعی که خداوند برای این کار قرار داده است همین چیزی است که در اختیار و اراده ماست. ما هستیم که با تصمیم درست می توانیم یاد شهدا و فلسفه شهادت را احیا کنیم .
وظیفه جوانان امروز
سرودن شعر
چرا امام صادق (علیه السلام) فرمودند: «که هرکس یک بیت شعر درباره ی حادثه ی عاشورا بگوید و کسانی را به آن بیت شعربگریاند، خداوند بهشت را به او واجب خواهد کرد.» چون تمام دستگاه های تبلیغاتی، برای منزوی کردن و درظلمت نگهداشتن مسأله عاشورا و کلا مسآله اهل بیت، تجهیز شده بودند تا نگذارند مردم بفهمند چه شور و قضیه ای بوده است؟؟؟

آیا فقط امتحان در روزعاشورا بود؟پس ما؟

نوشته شده توسطفتاحي 29ام آبان, 1393







 

 

قیام امام حسین (علیه السلام) سرور آزادگان جهان آزمونی بود برای مسلمین آن عصر. بعضی از شیعیان کم محتوا که خود را فدایی پاکباز آن حضرت می پنداشتند، باید در کوره امتحان فرو روند ولی از این کوره بزرگ تنها گروه پاک بیرون آمدند. قیام امام حسین (علیه السلام) پاسخی بود به مدعیانی که به برادرگرامیشان امام حسن (علیه السلام) خرده می گرفتند که چرا با معاویه صلح کردند. اما، ماهم باید در این ادعای خود نسبت به امام (علیه السلام) صادق باشیم؛ هنگامی که در زیارتنامه، آن حضرت عرض می کنند: « یا لیتنا کنامعک فنفوز فوزا عظیما »

با توجه به اینکه کل یوم عاشورا و کل عرض کربلاست… آیا با شهادت سید الشهداء و پیروزی خون بر شمشیر مهمترین هدف ایشان که امر به معروف و نهی از منکر بود تمام شد؟ وظیفه ما؟

یکی از مهمترین اهداف امام حسین (علیه السلام) امر به معروف و نهی از منکر بود و حضرت برای رسیدن به این هدف با اهدای خون خود موفق شد و آثارش تدریجا ظاهر گشت. آیا سخنان امام حسین (علیه السلام) به ما پیام نمی دهد که باید در سایه عزاداری ها، معروف ها را گسترش داد و منکرها را برچید؟ به یقین باید هر سال برعظمت و وسعت عزاداری ها افزوده شود؛ اما اگر همچنان معروف ها فراموش شود و منکرها گسترش یابد، قطعا به هدف سید الشهدا نرسیده ایم. در عصر و زمان ما هم مزرعه دین نیازمند آبیاری به وسیله معروف و آفت زدایی با نهی از منکر است و اگر از این دو اصل مهم غفلت شود خطرات و آفات جامعه را با هجوم فرهنگ ضد دینی غرب تهدید خواهد کرد..

ترفندهاو تاکتیک های قیام سالارشهیدان(علیه السلام)

نوشته شده توسطفتاحي 29ام آبان, 1393

 

 

 

 

 

 

 

تاکتیک در لغت به معنای1.راهکار 2.فوت و فن کار 3.تدبیر حرب 4. شیوه یا روش انجام کار را گویند (غلامحسین صدری افشار / نسرین و نسترن حکمی /فرهنگ معاصر فارسی / ص 340)
براساس شواهد تاریخی، جنگ اصلی امام (علیه السلام) با جبهه مقابل ، جنگ نظامی نبود . بلکه یک جنگ تبلیغی ، عاطفی بوده است. به همین جهت امام (علیه السلام) برای پیروزی در چنین جنگ سرنوشت سازی که حیات اسلام به آن بسته بوده، برای اداره وضع موجود و وضعیت های قابل پیش بینی بر اساس مدیریت الهی خویش، در موقعیت های مختلف تغییر رویکرد داده و اقدامات خاصی می نماید که در پیش برد اهداف الهی نهضت و تحقق رسالت آن، عمده ترین نقش ها را ایفا می نماید.که شامل 1- هجرت2- مکّه و ظرفیت بالای رسانه ای آن 3- پرهیز از قتل کور و هدر رفتن خون4- همراهی اهل بیت علیهم السلام (خویشاوندان) الف. افشاگری جنایات ب- معرفی نهضت حسینی ج- تأمین امنیت اهل بیت5- انتصار6- پایبندی به عنصر امر به معروف و نهی از منکر 7- شهادت طلبی و ایجاد صحنه های عاطفی8- اتمام حجت می باشدکه درادامه به اختصارتوضیح میدهیم…

ادامه »